▼ 不 用 翻 譯


歎息吶,初次看到你的瞬間
活脫脫就是正中我紅心的菜
即便你古怪的就是個weirdo
我看你卻覺可愛又趣味十足
無可比擬無可自拔無可救藥
拿你沒辦法只想陪在你身邊
安靜也好鬥嘴也罷我都享受
但我卻永遠也不想讓你知道
屬於我自己的這份心緒情意





The Jesus and Mary Chain - Just Like Honey

Listen to the girl
As she takes on half the world
Moving up and so alive
In her honey dripping beehive
Beehive
It's good, so good, it's so good
So good

Walking back to you
Is the hardest thing that
I can do
That I can do for you
For you

I'll be your plastic toy
I'll be your plastic toy
For you

Eating up the scum
Is the hardest thing for
Me to do

Just like honey [x17]

0 意見:

張貼留言